با سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز

من دوره کیوت کیو ام ال رو شروع کردم ولی سرفصل خاصی هنوز براش مشخص نکردم از تمامی دوستا میخوام سرفصل هایی که فکر میکنند مهمه و بکارشون میاد رو توی قسمت نظرات همین پست اعلام کنند تا به لطف خدا کم کم آموزش هاش رو آماه کنم و به ترتیب منتشر کنم .

 

قسمت هایی که فعلا آماده کردم و به مرور منتشر میکنم به شرح زیر هست :

۱  . معرفی کیوت ، ساخت و اجرای اولین برنامه کیوت کیو ام ال

۲  . معرفی و آموزش Rectangle , Text و MouseArea

۳  . معرفی و آموزش Image و توضیحاتی در مورد id ,property و پراپرتی clip

4  . آموزش نحوه قرار گرفتن ایتم ها درون صفحه و آموزش anchors

۵  . معرفی و آموزش z و نحوه قرار گرفتن ایتم ها روی هم و همینطور لایه بندی با Grid , GrilLayput , Column , Row

۶  . نحوه ایجاد فایل جدید و معرفی Item و signal برای استفاده و ایجاد رویدادها

۷  . نحوه استفاده از js در qml

۸  . معرفی و آموزش Label, Button,  TextInput

۹  . معرفی و آموزش TextFilde , TextArea

۱۰ . آموزش استفاده از ListView با ساختار MVC

۱۱ .آموزش استفاده از api انلاین برای نمایش اطلاعات در قالب xml

۱۲ . آموزش SwipeView , component and Loader

۱۳ . مروری بر کنترل‌های پرکابرد qml قسمت اول

۱۴ . مروری بر کنترل‌های پرکابرد qml قسمت دوم

۱۵ . آموزش انیمیشن ها در کیو ام ال

۱۶ .انتشار قسمت شانزدهم آموزش Qml به زبان فارسی  (signal and slot)

۱۷ . انتشار قسمت هفدهم آموزش Qml به زبان فارسی(ارتباط بین qml و cpp ) قسمت اول

۱۸ . انتشار قسمت هجدهم آموزش Qml به زبان فارسی(ارتباط بین qml و cpp ) قسمت دوم

۱۹ . انتشار قسمت نوزدهم آموزش Qml به زبان فارسی استفاده از canvas در qml

.

.

.

خب دوستان میبینید که سرفصل ها تکمیل نیست منتظر نظراتتون هستم . این قسمت‌هایی هم که آماده شده به مرور در کانال آپارات منتشر میشود.

هر بخشی که اضافه بشه به همین پست اضافه میشه عنوانش و بعد از انتشار ویدئو در پست جدیدی معرفی و اطلاع رسانی میشه و همینطور در کانال تلگرام هم اطلاع رسانی میشه از هر طریقی دوست دارید دوره را دنبال کنید .