با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی

این‌بار ویدئو رو زودتر منتشر کردم دا دوستان بیشتری بتونند ازش استفاده کنند .

توی این قسمت به بررسی مهم ترین کنترل های QML میپردازم که تقریبا توی همه‌ی پروژه‌ها بکار میاد البته از اونجایی که این کنترل ها زیاد بودند تقریبا نصفشون رو توی این قسمت بررسی کردم و نصفشون موند برای قسمت بعدی یعنی قسمت 14 و اما کنترل هایی که در این قسمت بررسی شدند عبارتند از :

  • Drawer
  • StackView
  • ‌BusyIndicator
  • Button
  • CheckBox
  • ComboBox
  • DelayButton
  • Dial

و در مورد استایل متریال نیز به طور کامل در این ویدئو صحبت کردم تا جای هیچ شبهه ای در موردش باقی نمونه .

توی قسمت بعدی موارد بیشتری رو پوشش میدم و از همینجا بابت اشتباهاتی که توی تلفظ اسم بعضی از کنترل ها دارم معذرت میخوام اگر دقت کنید متوجه میشید چند جا اسم کنترل ها رو اشتباه تلفظ کردم .

 

لینک آپارات ویدئو