با سلام خدمت دوستان 

تصمیم گرفتم یک فریم ورک وب بر پایه سی پلاس پلاس توسعه بدم 

فریم ورک های موجود که با سی پلاس پلاس هستند رو بررسی کردم ولی هرکدوم یه سری مشکلاتی دارند که سعی دارم توی این نسخه از فریم ورک تمام مشکلات رو پوشش بدم البته قدم به قدم میخوام اول یک نسخه خیلی ساده از فریم ورک که کار راه انداز باشه طراحی کن و منتشر کنم بعد کم کم روی قابلیت های دیگش کار میکنم توی این پروژه سعی دارم تا جاییش رو که میتونم تنهایی انجام بدم برای این کارمم چند تا دلیل دارم :

دلیل اول : 

تجربه تلخ از همکاری روی پروژه هایی که نیاز به کار زیاد دارند و مدت انجامشون طولانیه با بقیه دوستان 

دلیل دوم : 

توی این پروژه چیزی که از همه بیشتر نیازه انسجام فکریه البته این به این معنا نیست که نمیخوام از نظرات دیگران استفاده کنم حتما از تمام نظرات مثبت حمایت میکنم و تما نظرات رو هم بررسی میکنم و تا جایی که بتونم از دوستان نزدیکم که دسترسی بهشون دارم و در این حوزه اطلاعاتی دارند نظر میپرسم ولی نکته اینه میخوام تا زمان شکل گرفتن ساختار اصلی فریم ورک کسی رو وارد نکنم 

دلیل سوم :‌

این پروژه زمان زیادی میبره و توی این زمان هزینه ای نمیتونم به دوستان همکار پرداخت کنم و تجربه ثابت کرده وقتی هزینه پرداخت نکنی تعهد پیش نمیاد و در نتیجه کار پیش نمیره یا خیلی راحت دوستان میاند و جدا میشند تنها نتیجه ای که اینطور همکاری ها داره دلسردی توی کاره و بعضی اوقات هم دزدیده شدن پروژه یا ایده های داخلی پروژه 


سوال : کجا نیاز به همکاری دارم و از چه نوعی ؟

جواب : فعلا نیاز به دلگرمیتون دارم و دیگر هیچ ولی وقتی پروژه به تقریبا 70 درصد برسه احتمالا نیاز به کمک یک نفر کدنویس خبره دارم که اونم از الان نشون کردم (البته اگر بتونم اون قسمت رو هم خودم انجام میدم ) 


سوال : این فریم ورک رایگانه ؟

جواب : خیر


سوال : پروژه اوپن سورسه ؟

جواب : خیر